tisdag 5 maj 2009

BONDENS LOPPIS

Nu kommer det bli av det känner jag i hela mitt hjärta. Jag har startat en jätteloppis. Väntar bara på ett svar sen är det igång. Redan nu, utan att ha gjort något har 27 personer sagt att de vill vara med. Hur ska det bli när jag börjar sprida info om eventet? Hoppas på minst 500 personer. Nä jag hoppas inte ..jag ska tänka ..det KOMMER bli minst 500 personer. Så kul. Det är lite galet egentligen jag har så många projekt på gång nu. En uppfinning som jag har hållt på med flera år. Två kokböcker. En creme. En säng. En glasgrej. En barnbok ..hur sk det sluta..Mitt i allt så börjar jag fixa loppis..jaja..lika bra att göra allt på en gång.

Just det jag håller ju på att byta golv i lägenheten också ..måste gå och dra upp de sista spikarna så det går att slipa i morgon.

Go natt sen 

Kram

1 kommentar:

  1. jag hade ingen aning om att du startade bondens marknad. vad roligt! det var ju det bästa som hänt på väldigt länge. jag kommer att varamed nästa sväng! vi hann helt neklt inte senast då vi var mitt i renoveringen innan jag sålde lägenheten. nåväl. fantastiskt bra initiativ camilla!

    SvaraRadera